niedziela, 15 października 2023

Wybory Parlamentarne 2023 przeszły do historii... Czy zwycięsko? W dużej mierze tak*

Minęła godzina 21-sza... Teraz już mnie nikt o agitację nie ma prawa posądzić... Teraz już mogę otwarcie napisać:

Z całego serca gratuluję Panu, Panie Premierze Donaldzie Tusk! Nikt tak jak Pan nie zasługuje na zwycięstwo. Wprawdzie to drugie miejsce, ale jakże ważne, umożliwiające utworzenie demokratycznego rządu.

Nie ukrywam, że liczyłam na lepszy wynik, lecz ten też jest przecież bardzo znaczący. Mam tylko nadzieję, że Kaczyńskiemu nie uda się przekupić żadnych polityków opozycji, albo zastraszyć jakimiś tam hakami, bo z pewnością celowo je zbierał.

Zawiedziona jestem wynikami z USA. Myślałam, że tamtejsza Polonia już zmądrzała, ale nie, kaczyzm poparty trumpizmem ciągle ma się tam dobrze.

Przyznam też, że miałam nadzieję, iż liczba Polaków zaczadzonych pisowską propagandą nieco się zmniejszy. Jednak nie! Wyznawcy nadal trwają przy swojej mafijnej partii.

Okay, wracam do gratulacji: Gratuluję wyniku całej Demokratycznej Opozycji! Wasza ciężka praca dla dobra naszej Ojczyzny, dla dobra wszystkich Polaków przyniosła pozytywny efekt.

Dziękuję Wam za to bardzo gorąco w imieniu swoim i wszystkich Rodaków, którym dobro Polski zawsze leżało i leży na sercu.

Wierzę, że Komisja Wyborcza jutro potwierdzi ten wynik exit poll, albo nawet go poprawi i wreszcie nadejdzie czas na znów wolną, demokratyczną i uśmiechniętą Polskę... Na Polskę normalną, acz dumną i ponownie ważną i podziwianą na świecie.

Gratuluję wszystkim Polakom dobrej woli, którzy dokonali właściwego wyboru i życzę wspaniałej przyszłości w poczuciu zwycięstwa dobra nad złem!


GIF - Tenor GIF Keyboard


* Tekst ten napisałam już w piątek 13 października. Celowo. Dlaczego? Po to, żeby sobie udowodnić, że wiara ma sens i przynosi efekty. Wszak przez cały czas gorąco wierzyłam (pewnie jak większość z nas) w wygraną Opozycji Demokratycznej i srogą klęskę mafii pisowskiej z Kaczyńskim na czele... I widać, że wiara czyni cuda... E tam cuda! Jakie to cuda? Jeśli się czegoś mocno pragnie, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało nam się to osiągnąć... No i się udało. ;)

***

No dobrze, może nie do końca się udało, ale jednak źle nie jest! Powyższy tekst w niedzielę w nocy trochę zmieniłam i parę zdań dopisałam... Sursum corda Rodacy, będzie dobrze!