piątek, 31 marca 2023

Żadna praca nie hańbi...

Obecnie w każdym kraju coraz ciężej wyżyć. Nic więc dziwnego, że kto może, szuka sobie dodatkowego zatrudnienia. Ja też szukałam i muszę się pochwalić, że mi się wreszcie udało znaleźć.

Od dzisiaj pracuję w Grecji jako kierowca autokaru w Biurze Turystycznym... i w to mi graj, bo na okrągło będę zwiedzać świat.



***

Melduję posłusznie po paru godzinach, że z tą pracą to oczywiście ściema, taki sobie żarcik primaaprilisowy.

Tym zdjęciem FB we wspomnieniu sprzed 8 lat przypomniał mi, że dziś mamy Prima Aprilis, więc go użyłam... A co, lubię żartować. :D

Co nie znaczy, że to ściema całkowita. Z pracą tak, ale autokarem jeździłam kiedyś rzeczywiście, nawet piętrowym, tyle że niezarobkowo i oczywiście pustym... Ot tak dla zabawy.



Z cyklu: „Pół żartem, pół serio”