sobota, 25 maja 2024

Dzień Matki. Święto wszystkich Mam


Mama to najpiękniejsze słowo świata,

cała gama uczuć się w nim splata.

To pierwsze słowo wypowiedziane

i przez całe życie wciąż powtarzane.


A oto nasz cząstkowy rodzinny kalejdoskop Mam na przestrzeni lat. Na zdjęciach rok 1974, 2000 i 2002. Cząstkowy, gdyż mam dwoje dzieci i dzięki nim aż pięcioro wnuków. Co też oznacza, że w przyszłości w naszej rodzinie Mam będzie dużo, dużo więcej. ;)





Matka — ma serce na dłoni,

Matka — pomoże, utuli, osłoni,

za dzieckiem stanie niczym mur,

udźwignie wszystko, wszak silna... jak tur.


Na kolejnych zdjęciach: Matka Polka, moja Matka i ja, przyszła Matka (w ciąży z córką) w roku 1973 oraz całkiem przyszłe Matki, czyli moje Wnuczki w 2018 roku. Pisałam już wcześniej o tych historiach pod pomnikiem Matki Polki w naszym mieście. Oto LINK.